Merhaba çok geçmiş olsun inşallah bebeğin sana sımsıkı tutunur sağlıkla kucağına alırsın.
Bende tüp bebek ile gebe kaldım kırmızı kanamam olmadı ama kahverengi lekelenmem iki kez oldu. Progestan ve iğne çok kullandım dinlendim hiçbir iş yapmadım çok şükür risk geçti içini ferah tut stres yapma ve bol bol inşirah,meryem ve Yusuf süresi oku ya da dinle. 🌼