2 sene kızına Prima premiumcare kullanmış bir anne olarak söyleyeyim, çocuk ona alışınca diğer bezler mahfediyor, ne zaman marka degistirmeyi denesem hep pişik hatta egzamaya döndü poposu. Çok kaliteli bir bez , emiciligi falan harika ama bu sefer kararlıyım pahalı bir bezle başlamayacagim 🙄