Kizlar 36 haftama girdim ama belimden. İnce ağrılar oluyor orama doğru ilk gebeliğim pek anlamıyorum nasıl olacağını bu doğum isaretimi yaklaştımi bilmiyorum daha 30 gün var diyor uygulama doktor Mart 15 diyor bana kalsa bu hafta doğum olur diyorum sancilarim yüzünden uyuyamıyorum da sağa sola donerken bacak aram kramp gibi ağrı oluyor birden carsamba hastane randevum var inşallah kötü bişe çıkmaz