Merhaba gümüş kapak kullananlar ne düşünüyorlar, normal ve XL ölçüleri var ben kendi göğsümün ölçüsünü nasıl bilebilirim? Doğumdan sonra büyüyebilir çünkü ilk defa doğum yapacağım için kestiremiyorum. Çok fark yok aralarında ölçü olarak sanırım farkeder mi sizce. Normalde küçük göğüslerim. Bir de gümüş kapak kullanırken krem kullanmayın diye bişey gördüm o zaman iyileşmesi daha mı zor olur neler düşünüyorsunuz bilen varsa yazarsa çok sevinirim. Başka alternatif var mı ya da🌺