lilalilalila gamzesahinn acil psikolog desteği hormonlarla beraber kaygı seviyeniz yükselmiş. Güzel düşünün ve psikolaga danışın bence:) ilaçsız terapi iyi gelecektir.
Kubrailkan Kötüyü cagirmayin. İnanın daha hamilelik boyunca korkacaginiz çok şey olacak 😬hepimiz korkuyoruz bunlardan ama önemli olan bunları kendinize dert yapıp sürekli düşünmemek🙏🥰 2li test ve detaylı ultrasonu mutlaka yaptırın derim down sendromundan korkuyorsanız.💜
ipekveatlas herkes böyle seyler düşünüyodur elbet fakat sürekli aklını kurcamalasın bunlar psikolojik olarak yorulursun
atlasinannesiii Ayyyy canım kıyamam İnan bende senin gibiydim her ultrosanda girdiğimde kesin kolu bacağı yok bi hastalığı var yada kalbi atmıyor kesin diye düşünürdüm. Korka korka girerdim her ultrasona. Şuan 36 haftalığız çok şükür herşey yolunda boşuna kendimi üzmüşüm diyorum zamanla şeninde geçicek inşallah
Damla34567 @gamzesahinn Bende akraba evliliği yaptım açıkçası korkuyodum ama kafanıza takıp üzülürseniz işte bu bebeği daha çok etkiler lütfen böyle şeyler düşünmeyin çok şükür benim kızım doğdu bir sıkıntısı yok, hep güzel düşünün ki güzel olsun 🌸
Odilnaz gamzesahinn bol bol Allaha dua edin allahin izniyle hic birsey olmaz ben hep Allaha sığınıyorum Allah büyüktür hersey dua 😊🥰
Yinehamileyim gamzesahinn Benim bebeğim down sendromlu, ama insallah Allah sana down sendromlu bi bebek vermez, çünkü bu cocuklar sevgi ile büyürler beslenirler, senin yanında aç kalma ihtimali var :) Allah gönlüne göre versin inşallah
gizzzy35 Yinehamileyim Böyle bir yorum yapmanız gerçekten olmamış 🙏 Elbette ki her anne evladını ne olursa olsun sever aç bırakmaz. Ama endişe duyar geleceğinden eğitiminden ona sunabileceklerinden. Her annenin korkusu budur.
Papatyam__ Yinehamileyim bu yorumunuz gerçekten çok üzücü ve kırıcı olmuş.. herkes sağlıklı bi evladı olsun ister ve herkesın kaygısı olur.. ha bunu kabul eden etmeyen insanlar olur belki hanfendı kabul etmem dıye bı şey söylese bir nebze haklılık payınız olurdu ama yorumunuz cok yanlış emınım sızde saglıklı bı evlat ıstemıssınızdır ama özel bebek oldugunu ogrendıgınZde ondan vazgecmemıssınız rabbım size sabırla ve yolunuzu her daım acık ederek evladınızı büyütmeyi nasıp eylesin..
Yinehamileyim gizzzy35 Gayet güzel bir temennide bulundum anne icin; kötü bir yorum yaptığımı düşünmüyorum tüm kalbimle söylüyorum :))
Cscn gamzesahinn kendine eziyet etme bence, stres, kaygı iyi gelmez. Bol bol inşirah okuyun iyi gelecektir Allah’ın izniyle. Teslimiyetini güçlendir.
lilalilalila gamzesahinn sen tedbirlerini alıp hem tarama testi hem de detaylı ultrason yaptirirsan kaygıya gerek kalmaz, önlemler alınmış olur.:)