Evde inanın koltuğun rahatlığını unuttum. Koltukta oturmuyorum hiç. Ya evin içinde dolanıyorum, ya iş yapıyorum, ya antrenman yapıyorum, oturacağım zaman da pilates topuna oturup zıplıyorum 🤷🏻♀️ Eşim sen bu gayretle evde doğuracaksın açılma olacak farketmeyeceğiz falan diyor. Ama resmen küfür gibi 1 cm bile açılmamış. Millet yattığı yerden kontrole gittiğinde 5cm açılman var diyip yatırıyorlar 😌 nerde bende o şanssssssss 😩