Merhaba kizlar bı soru sormak istiyorum, bugün tam 12 haftalık olduk 2 gün önce iki kere tuvalete çıktığımda peceteye kahverengi çok az akıntı geldi ama şu gibi değil 2 gün oldu bir daha tekrarlamadi doktora gittik ultrasonda baktı herhangi bi sorun yoktu progest. Hap ve iğne verdi bu gibi durumlarda düşük riski hep olur dedi, bu şekilde yaşayıp sonrasında atlatan var mi