1408 Bu sabah bebeğim baya fazla emdi fazla sütüm de çok akmış boğuldu baya tıkandı öksürdü çok korktum böyle durum yaşayan var mı bir de fışkırarak sürekli içtiklerini kustu sabah beri bir şey olur diye korkuyorum
Deletedmom_7156 1408 geçen gün banada böyle oldu nasıl korktum ama anlatamam 😔 oturup agladim bisy olucak diye çok şükür fazla yediği için oluyormuş korkulacak bisy yok ama içinin rahat etmesi icin bi doktora götür istersen
Cemrreedemirci Nefes borusuna kaçmamasina dikkat edin olası durumda heimlich manevrasıni öğrenmenizi tavsiye ederim.
gmzdtp Heimlich manevrası katı cisim yutunca uygulanır🤦🏻♀️ Bebeğiniz kusuyorsa fazla emmiştir, deneme yanılma yoluyla büyüdükçe porsiyonlarını öğreneceksiniz🤗