Başından beri zor bir gebelik süreci oldu doktora her gittiğimde ne çıkacak bu sefer diye korkar oldum hatta o ultrason odasına girip yatınca baygınlık geçiriyorum
Gecen hafta böbrek büyümesi denildi şimdi bebeğin sağ bobreginde birden fazla kist denildi suyu biraz azalmış dendi 30 haftaya giriyoruz sağlıkla dogursaydim şu 8 9 hafta bir bitseydi isyan etmek istemiyorum ama çok yoruldum 😭😭
Bu durumu bilen var mı sağlıkla doğum yapan ne demek onu bile bilmiyorum böbreğin birazı çalışıyor diyor sadece doktor zaten bakamadi yine bayılıyorum resmen yatınca 😭😭