Beratalpinannesii 13.haftadan itibaren hiç süt içmedim diyebilirim çok tiksindim hamilelikte doktorumada söyledim peynir yoğurt ve ayran tüket sürekli dedi 33+4 olduk uzun bacaklı yaramaz bir kızım olucak inşallah gelişiminde de hiç bir sıkıntı yok çok şükür 🙏🙏 içemiyorsanız zorlamayın yoğurt kefir peynir ayran yeterli oluyor