Blblanne Keyf_endam19 bende 10 martta gidicem 15′+3 haftalik olmus olcam ozaman ogrenirseniz bizede yazarmisiniz. 🙃
Mucizem0825 Keyf_endam19 evet ben 15 haftamda benzetme yapti 16 haftamda da kesinlesti sizde zaten 16 hafta olmusunuz
Mercimek1234567 Keyf_endam19 ben hala ogrenemedim 9martta kontrolum var insallh bnde ogrenirim 12 yasinda oglum var Rabbim nasip ederde bi cimcime annesi olurum smdide insallh hayrli saglikli evlat olsun tabiki ama gonulden gecen belli .
Keyf_endam19 Blblanne yazarım inşallah bazıları 13 te bile öğreniyor doktorun tecrübesine bağlı sanırım biraz da 😊
Blblanne Keyf_endam19 Devlet hastaneisne gidiyorum soylemediler. Erken dediler insallah oteki ay soylerler.
Srp52 Keyf_endam19 öğrenirsin mutlaka ya 14de öğrendim bende çok nadir yanılma payları olabilse de kesin değil ama diye bi cümle kurabilir zaten
Ruveyda_baskapan Keyf_endam19 13+4 te erkek dedi bana ama 12 martta kontrol var , Yine bakacağız kesin değil dedi
Gorkeminannesi Keyf_endam19 evet doktor onemli bebeğin pozisyonu daha da onemli oğlumu baska doktorda 11+3te öğrenmiştim kizimi 11+6 da bu kadar erken öğrenmeyi beklemiyodum😅
Dolunaybelinay Keyf_endam19 erkek se beli olur muhtemelen bende 15 de gidecem. Öğrenir seniz yazın lütfen