Nur0631 Merhaba annişler geçen hafta 12+2’yken doktora gittik ve erkek olduğunu söyledi bu hafta sonuçlar için tekrar gittiğimizde emin olmayın erkeğe benziyor hala ama herşey olabilir dedi kafamız karıştı sizce değişme ihtimali olabilir mi ?
hankayaa123 Nur0631 doktorlar aslında keseden bile anlayabiliyorlarmış kese badem şeklindeyse bebek erkek ama azıcık bademe benzeyip yamukluk varsa bi tarafta o erkek bebek demekmiş bizde yeni öğrendik bize de 11+4 de tahmin vermişlerdi şuan 18 haftalığız ve oğlumuz olucak 😊 erkek denildiği zaman doğru cikiyo genellikle
benimmdunyamm Nur0631 of ben cinsiyet partisi yapmak istiyorum böyle soylerse üzülürüm 🤣o kadar masraf düşünsene erkek diyor sonra kız çıkıyor
edis22 Nur0631 oluyor tabi bana 16 haftada %99 kiz dedi sonra 20 haftada %100 erkek dedi🤷🏻♀️ oyuzden bence simdiden alisveris yapma
Nur0631 hankayaa123 ya kuzum biz bile gördük uzunca bir çıkıntı vardı hiç önemli değil kız erkek ama insan merak ediyor ismiyle seslenmek istiyor kıyafetler almak istiyor bizimki de netleşir inşallah kesemiz de bu arada dediğiniz gibi ♥️
hankayaa123 Nur0631 haklisin bizde de öyleydi ama şuan adıyla bile sevmiyoruz bebiş diye seviyoruz 😂 alışkanlık oldu sanırım 😊
mihribanelizann Bende 13 haftalık gittim erkek dedi ama kesin değil doktor dedi bende çok merak ediyorum
benimmdunyamm Nur0631 bence tahmin almasaydiniz keşke tahmin alınca heyecanı kalmıyor bence o yüzden ben gidince cinsiyeti tahmin etse bile soylememesini diyeceğim
hankayaa123 hmyra95 kusura bakma canım yeni görebildim daha küçük kese fotoğrafı yok mu acaba 😊 bebeğin keseye girdiği ilk zamanlardan
hmyra95 @"hankayaa123 hankayaa123 sağol canım benim fikrin için sağlıklı olsunlarsa gerisi çok önemli değil