Tbo Kuzeyn_annesi Bende 7 haftalik olmam lazım ama 6 haftalık gözüktü kese 23 mm 3mm de crl kalp atışını duymadık daha neden acaba
Cnms Kuzeyn_annesi öyle mi ne güzel çok sevindim doktor biraz küçük gibi deyince hemen moralim bozuldu
Yildizparlak Birminikcivciv hayırlı olsin çok sevindim bende bugün kalp atışını duydum CNm rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 7+3 oldum ben ultrasonda 7 haftalık göründü senin kontrolün ne zaman
Cnms Tbo hesaplamalarımız tutmayabiliyor o önemli değil bizde geçen hafta gittiğimizde duyamamıştık bu sefer alttan ultrasonla muayene etti öyle duyabildik alttan muayene olursan daha kolay oluyor duyması en kısa sürede duyarsınız siz de inş 🙏🏻