[silindi] Kizlar sisteme gore 5 haftalik şuan ama geç döllenme benimki tam haftasini bilemiyorum siz keseyi ne zaman gördünüz ?
benimmdunyamm [silindi] benimde geç döllenmeydi 4 haftada gördüm hatta o zaman 5 haftalık dedi ama tekrar gittim de 10 gün falan geri çıktı
HilalEyce [silindi] geç gittim ben 6+3 hem kese göründü hem de bebeğimin kalbinin atışı da başlamıştı.
Aybeniz_akkaya [silindi] merhaba canım. 5 haftada keseyi gördüm ben, 7 haftada da kalp atışını. Ama geç döllenme değildi bende, tam haftasındaydı. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. 😊
[silindi] benimmdunyamm ya ben geçen cuma gittiğimde görünmedi çok erken dedi doktor acaba bu hafta cuma felan gitsem görünür mu diye düşünüyorum
snmhsnn benimmdunyamm hem geç döllenme hemde4nnci haftada gördün mü maşallah 🤩 bende vajinal baktırmak istemiyorum o yüzden abdominal bakılsın istiyorum zaten arası fazla oynamıyor 3 gün daha dayanılsa abdominal da belli oluyor kese inşallah tez vakitte bizde kese ve kalp atışlarını duyarız 😍🙏
benimmdunyamm [silindi] geç git birşey olmaz bu sefer de bebeği gorecem mi kalp atışını duyacam mi stresi yaşıyor insan
benimmdunyamm snmhsnn insalalh canım evet keseyi gördüm 4 haftada o zaman 5 haftalık demişti son adete göre ama 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi gittim 6 haftalık çıktı 🤣 bebeği gördük atışı gördük duyamadık küçük olduğu için 8+4 de kalp atışını duydum
snmhsnn benimmdunyamm başta hızlı gelişti sonra normal seyrine mi dönmüş oldu yani çok şükür ki duymuşsun darısı da bana şu kalp sesi duyduğum gün dünyalar benim olur herhalde 🤲😍
benimmdunyamm snmhsnn yok canım aynı geç döllenme olarak devam ediyor son adetle aynı değil bende polikistik var geç döllenme olabilirmiş doktor sorun yok dedi
Duru_nunkardesi Ben 4+5 de Gittim ne kese ne de bebeği göremedim canım 10 unda randevum var inşallah görünür herşey 🙏🙏🙏🙏🙏
Meri3220 [silindi] kuzum 4+2de betam 2200 kusürdü kese gözükmedi 5+2yken betam 9000 olmuş o zaman gözüktü kese he ikisindede karından baktı. Böyle dememin sebebi beta 2000 olunca kese gözükür diyorlar ya benim gözükmedi mesela bence kişiden kişiye değişiyor o