eliftugbarikan ben 3 doz oldum biontech. İyi kide olmuşum 3 dozum olmasa belki koronayı çok ağır atlatcaktım… aşıdan değil koronadan korkun.. aşıda sadece kolum ağrıdı az bişe, bide grip gibi semptom gösterim 2 gün okadar o da çok hafifti… koronayı yeni atlattım ama evlerden uzak daha asla olmak istemem çok yoruldum..