Melekk32 hemen yazıyorum bugun doğum yapalı 15 gün oldu ( öncelikle her doğum kendine özeldir yazdıklarım sizi korkutmasın ) ben 37+3 te aniden gece sancıyla özel hastaneye gittim . Sancılarım vardı ama birsey hissetmiyordum açılmam vs yoktu . Gece 12:30 da sezeryana alındım doktorum zaten hemen geldi . Spinal oldum belden uyuşturdular . iğne hiç acıtmıyor sadece kıpırdamamak lazım . Belden aşşağınıza bir sıcaklık geliyor . Sondayı uyuşturmadan taktılar bana öyle acıtan birsey değil . ( ama tavsiyem öncesi tuvalete gidin evde falan ) ve yemek yemeyin eğer sezeryansanız 7 saat vs aç kalmanız lazım tabi ben acil gittiğim için bir saat öncesi akşam yemek yemiştim. Neyse anesteziye geliyorum bi sıcaklık geliyor zaten hissetmiyorsunuz hiçbirsey sizi yatırıyorlar üstünüzü kapatıyorlar karnınıza dokundugunu vs hissediyorsunuz doktorun ama acı yok . Ben ameliyat esnasında kustum nefes alamadım oksijen verdiler biraz zordu bana göre . Neyse ameliyattan çıktım bir titreme geldi odaya geldim halen titriyordum . Uyuşukluk sabah 8 de geçti sabah 8 e kadar belden aşşağımı hissetmiyordum . Benim çok psikolojim bozulmuştu . Sürekli ayaklarımı görmek istiyordum . Neyse sabah oldu hemşireler geldi uyuşukluğum geçmişti . Sondayı çıkardılar . Çıkarırken acımıyor hatta bi rahatlık geliyor çok şükür kurtuldum diye. Şimdi sezeryan sonrası pıhtı düşürmeniz ve gaz çıkarmanız lazım ben pıhtıyı düşürmemiştim diye hemşireler karnıma bastırdılar ve ben o an dedim ki galiba ölüyorum. Yalvardım birdaha bunu bana yapmayın diye . Neyse bez bağladılar ayağa kalkıp beni yürüttüler ama yürümek oturmak tuvalete gitmek çok zor yani hatta imkansız (benim için ) . Eşim ve annem beni taşıdılar sürekli tuvalete bile giderken elimden tuttular yanımdan ayrılmadılar . Haklarını ödeyemem . Neyse ben gece doğum yaptım diye beni 2 gün tutmadılar geceyi de bir gün saydılar . Ertesi gün taburcu ettiler. Neyse biz Antalya’da yaşıyoruz . Eve giderken o yol benim canımdan can aldı sallana sallana eve geldim asansör yok evimizde iki kat merdiven çıktım ama her merdivende bir damla göz yaşım var inanın . Sonra bir hafta boyunca yataktan kalkamadım . Annem benimle uyuyor bebege geceleri annem bakıyordu . Bebeğim memeyi tutmadı hem mama hem sağ derken psikolojim alt üst tabi . Artık yeter dedim bir hafta sonunda ayağa kalkmam lazım yoksa psikolim alt üst olacak . Kızımı sağlık ocağına götürdüler topuk kanı için gidememiştim bile çok üzülmüştüm. Bir haftanın sonunda yavaş yavaş yemek yemeye ayağa kalkmaya başladım . Yataktan tek kalkmak imkansızdı benim için . Korkuyordum hep kendimi düşücekmiş gibi hissediyordum bana yardım ediyorlardı neyse bir haftanın sonunda mutluluk huzur gelmeye başladı çok şükür . Artık yataktan tek kalkabiliyordum . Tuvalete tek gidip tek basıma oturabiliyordum bebeğimin altını değiştiriyordum emziriyordum mamasını hazırlıyordum ve artık eşimi yanıma aldım şu an 15 gün oldu çok rahatım herseyini yapabiliyorum . Çok şükür Allah’ıma . Estetik dikiş yapıldı 7.000 lira verdik hastaneye özel Akdeniz hastahanesinde Ahmet hocayla doğum yaptım . Hocamdan çok memnunum . Hamileliğe gelirsek
60 kilo ile hamile kaldım 85 ile doğuma girdim şu an 15 günde 73 kg düştüm ☺️ küveze almadılar çok şükür