Elifc12 bende 6+1 daha yeni ilk kontrolümden geldim doktorum normal olduğunu söyledi bendede sağ tarafımda baskın ağrı vardı kesede sağ tarafta gözüktü zaten 2 haftadır çekiyorum dedim normal birşey dedi kendini kurma sakın hiç birşeye herşeyi gönül rahatlığıyla yap ☺️