ecem11 1,5 yıl stres yüzünden hamile kalamadım bir türlü, adetlerim gecikti (bekarken asla yoktu böyle bir şey) kaynana tarafından çocuk baskısı oldu, eşim çok pimpirikli ve benden yaşça büyük (10 yaş) dengeyi sağlamakta zorlandık. Eşiminde aşırı stresli bir işi var… Taa kii ne zaman bütün bunları umursamamayı öğrendik o gün evladımız oldu 😭🤲🏻