19+3 haftalığız.
Gece acillik oldum. İki gündür büyük tuvaletimi yaparken kan geliyor. Ama bir çay bardağı gibi düşünün. Makatımın iç kısmında yara oluşmuş basura bağlı.
Gece rahatsızlandım, üşüme ve titreme oluştu. Buna bağlı ateşim çıktı, hiç uyuyamadım.
Genel Cerraha gidemiyorum, en yakın tarih 15 gün sonrası…
Acildeki doktor hiçbir krem, merhem vs veremedi. Bunu böyle çekeceksin dedi. Nasıl yani? Ben böyle sürekli kanamalı tuvaletimi yapıp, buna bağlı enfeksiyon mu yaşacağım?
Çocuğuma zarar gelir diye de çok korkuyorum.
Başına gelen var mı? Ne kullanabilirim? Yardım edin.