Kızlar merhaba herkese aranıza yeni katıldım 5 hafta 3 günlük hamileyim 24 şubat kanamam olmuştu düşük riski çoktu iğneler serumlar falan takıldı şuan çok şükür kanama durdu sormak isdediğim şu ki benim gibi düşük riski olupta erken haftalarda sonra bebeği sağlam gelişen dünyaya getiren oldumu aranızda birde hastanedeykrn bulantılarım başladı böyle erkenden midesi bulanan varmı ? Ayaklarım havada yatıyom ilaç progestron falan kullanıyorum inşallah herşey yolunda gider bebeğim için dua edermisiniz lütfen çok zor zamanlar keçiriyorum🤲🏻😔