Glyldz evet canm çok iyi anlıyorum seni yaaa. Allahım kolaylık versin inşallah. Dinlen ama yürüyüş de çok önemli. Benim oğlan da 40.haftada geldi. Bi gün 2 saat yürüyüş yaptım merdiven indim.ciktim evi dip köşe temizledim sıcak suya oturdum . Dogumum da kolay oldu bebeğim de dogudu. Şu an tam yürüyüş egzersiz hunharca ne varsa yapma zamanın ki kolay olsun doğumun.😃