Kızlar ben bu ay doktor değiştirdim yeni doktorum bebekte 1 hafta gelişim geriliği olduğunu kilosunun düşük olduğunu söyledi ama daha önceki doktorum da herşey yolunda gidiyor önde bile demişti kime inanayım ben şimdi çok kafaya takıyorum var mı aynı durumda olan acaba ?