MerveEbru Kızlar 13. Haftadayım göbeğim normalde böyle ağrımazdı içerden yırtılıyor gibi hissediyorum altıma sıçmış gibi yürüyorum ya 😅😅 göbeğim de çok büyük değil yani bebek büyüdüğü için midir? Nedendir ?
Edadrmz MerveEbru canım bebekten ziyade tahmin büyüyo iç organlarına baskı yapıyo onun dısında ne yazıkki hamilelikte gaz problemide var oda etkili oluyo şükret bu haftadaki göbeğine 28 deyim karnım patlıcak gibi 40 ı nası beklicem bilmiyorum😂😂