Betl6402 Bayanlar 😊iyi geceler bir sorum olacak ilk gebelik olduğu için soruların biraz tuhaf oluyor ama 🙈 ya göğüs ucumda yanma ve kasinma çok oluyor elimi bile atamıyorum neyden oluyor acaba sizde var mi bu gibi durumlar
SeherBerkman Betl6402 kaçıncı haftadasın ? Başlarda isen süt kanalları açılıyor ve büyüme olduğu İçin olabilir. Ama eğer ortalarda isen çatlama habercisi de olabilir 😬
Denizkizi Betl6402 benımde ılk gebelıgım ılk goguslerım buyumustu agrı kasıntı ve yanma cok oluyordu ates gıbı yanıyordu hemde gectı sonradan merak etme onemlı bsy degıl canım
Calasun Betl6402 benimde ilk şuan19 haftadayiz artik vucudumuz bebege hazir hale geliyor sut hormonlari ve ilerleyen zamanlarda sancili oluyor baya benim oyle yada bilemiyorum 🐣ama zamanla geçiyo normal yani
SeherBerkman Betl6402 sen yinede çatlak önleyici krem kullan, o haftalarda normal gerçi ama hiç ekşın yaşama krem al daha güvende olursun 😊