Reznbzkrt öncelikle sağlıkla gelsin canım 🥰 benimde ilk hamileliğim mayısın ortası gözüküyo doğum bi aksilik olmazsa . Ben odasını bebek arabasını pusetini vs aldm kıyafet olarak 4 tane takım yeni doğan aldım 3 tane yeni doğan zıbın 9 tanede 3-6 ay aldım örme yelek çok almadım yaz oluca için kayınvalidem 2-3 tane örmüş ihtiyaç olursa onu kullanırım dedim onun dısında penye yelek al mutlaka 2-3 tane . Bunların dısında aldıklarımı hep 3-6 yada 6-9 aldm cok alma sende hem hediyede gelir giydiremezsin . Battaniye olarak yünlüden 1 tane aldım 1 uyku seti 1 nevresim takımı onun dısında 3 tane penye battaniye aldım Çorap ağız silme mendili müslin bez bunlardan indirimdeyken al 3-5 tane . Ben tulum 1 tane almısım bi iki tane daha tulum alıcam sadece Aklıma gelenler bunlar canım