Deletedmom455465 Kızlar hangi alanlarda çalışıyorsunuz. İş başvurusu yaptım 1 2 yere fakat hamilelikten dolayı olumlu olmadi henuz 11 haftaligim buarada. Bu sıkıntıyı yaşayan var mi?
Lulikli Deletedmom455465 canım avm de mağazalarda çalışmayı düşünürsen internetten başvurular çok etkili olmuyor. Cvni çıktı alıp mağazaları gezebilirsin. Bırakırken seni gördükleri için lazım olduğunda direkt aaa geçen biri gelmişti bence yapar o deyip seni önce arıyorlar
Behiye89 Deletedmom455465 hamileyken biraz zor olur diye düşünüyorum. Ben havacılık sektöründeyim 12 yıldır. Sözleşme yapıyoruz ilk işe girince belli süre hamile kalmayacağım diye
Zeynepppdyg Deletedmom455465 hamileyken iş bulabileceğinizi sanmıyorum tanıdık vs olmazsa zor ,mali müşavirim çok iyi şirketler dahi girerkn 1 yıl yapmıycaksıj şeklinde konuşmalar yapıyor şimdi 1 yılım dolduda o şekilde planlama yapıp hamile kaldım
iremss Deletedmom455465 gebelikte şansınz düşük şöyle ki hamile misinz hamilelik planlıyo musunz diye soruyolar hatta bazı yerler 1-2 yıl bebek olmayacağına dair sözleşme yapıyor
Esra_G İşverenler genelde hamile kabul etmiyorlar baştan belli olanlarda tabii çünkü yıl doldurmadan doğum izni vs olacak eleman 4 ay yok diye düşünüyorlar
Ayyccaa İnşallah bulursun ama zor gibi ben kendi işimiz aile işi o yüzden gidemiyorum yerime birini bulduk. Cünkü uykudan gözümü açamıyorum halsizlik vs zor