Ipekgulll
Ayyccaa
Anneoluyorummmm
Kizlar oncelikle merhaba dogum yapali 6 ay oldu oglum 6 ay 10 gunluk oncelikle bende kendi istegimle sezeryan oldum ve vucudum normal doguma yatkindi yani korkudan istemedim belden uyusmali oldum oncelikle yatisini yapiyolar ben kontrole diye gittim ve nstde 36+5te sancim cikti doktorum acil sezeryan dedi normali dusun istersen dedi ama ben istemedim yatis yapildi kan felan aldilar damar yolu actilar 2 saat beklettiler cunku birden oldu benim tetkikleri yaptilar hep sonra amelyathaneye gittim buz gibi heyecan bir yandan sondayi uyustuktan sonra istedim oyle yaptilar belden uyusmali sey inanin hic hissetmiyosunuz anlamadim bile 0 aci yani sonra bacaklarim uyustu hemen 2 saniyede 🤣 sondayi taktilar anlamadim bile durun ben hissediyorum derken oglumun aglama sesini duydum hala gozlerim dolar rabbim sizede nasip etsin canlarimm hemen yanagima koydular oyle guzel his ki anlatilmaz bu sonra ameliyat sonrasi 1 saat sonra agrilarimi hissetmeye basladim bu arada ameliyata inanin hicbise hissetmiyosunuz sonrası sıkıntı biraz agri kesici vuruyolar hep ilk ayaga kaldilar 6 saat sonra o biraz zor ama biz gucluyuz basaririz basardim da sonra tam 1 haftada toparlaniyosun 6 ay oldu yapistima izlerim gecmeye basladi belli tabi ama ilk gun gordum toparlanmaz bu gobek izleri dedim gobegim biraz kaldi ama korse taksaydim kalmazdi korse takin ben agrirken 3 gun taktim o kadar 😍😍 hala acir orasi ozellikle yagmur yagacaksa ama kesilmek kolay degil tabi her dogum zordur ve her dogum kendine hastır 😍😍 sütüm hic gelmedi biliyo musunuz oglum dogdugundan beri mama yiyo malesef ama cok sukur saglikli ve kilosu baya iyi uslu bebis defil gece uyumuyo gunduz durmuyo ilk zamanlara gore biraz duzeldi en azindan tuvalete gidebiliyom artik 🤣🤣 depresyona baya girdim eski hayatim olmicak nasil yapacam uykusualuk bilgisizlik hepsi bi yandan ilk 4 ay depresyon vardi sonra birden uctu artik onsuz olamam oglumdan once hayat yok diyorum 🤲♥️