Cnur Kizlar temmuzda doğum yapicam ve uzun kollumu kısa kollumu alsam çok kararsız kaldım sizce hangisi??
Eslemmiraaa Cnur ilk 2 ay hatta 3 ay uzun ince giydiririm sonra kısa kollu tulum vs düşündüm bende haziran sonuna denk geliyor ama havalar çok sıcak olursa kendini topluyor zaten bebek 1 aya kısa kollu zıbın alt üst giydirilir karışık alacağım bende biraz uzun biraz kısa
acemianneee_31 Cnur benimde Temmuz sonu Ağustos başı gözüküyor kısa olarak adece zıbını var bebek bize nadiren üşür diye ince uzun kollu aldık
altintaslar Bende temmuzda doğum yapacağım Allahım nasip ederse☺️ Çoğu eşyasını uzun aldım, 3-4 kısa kollu aldım. Yeni doğduğunda üşür dış dünyaya hemen alışamazlar diye düşündük☺️
Cnur E bebek indiriminden aldım dün bazı kıyafetler çok terettutte kaldım giyebilir mi uzun kollu diye