Kovitle alakalı olduğunu sanmıyorum. Hamilelik dönemimde hep kuruluk ve kanama yaşadım. Çok fazla doktora sordum hep normal dediler. Kan akışı çok olduğu için burundaki kılcal damarlarda çatlama oluyormuş. Eğer grip şeklinde burnunuz akıyorsa biraz zorlasanız hep kan gelir. Ben grip olduğumda hep öyleydi benim