bebitomomy 4-5 gün öncesinde günde en az 3 kez tuvalete gitmeye başladım. Doktoruma kontrolde söyledim. Covid belirtisi olabilir geçmezse test ver dedi. Ertesi gün 7 kez çıktım ve o gün akşam baş dönmesi ile tansiyon ölçmeye başladım. En düşük 13/9 idi. Makine kaç defa ölçmedi acile gittim. Ordan perinatolojiye sevk edildim. Kendi özel hastaneme geldim. Gece 1 de acilen sezeryana alındım işlemler vs derken 2.10 da doğdu oğlum 37+3 de
Yani bence belirti ishal. Birde ben kusuyordum sabah. Gün içinde baş dönmesi oluyordu.