Bebegimveben0666 Çatı muanesi yapildi cumartesi günü henüz ne sancim var ne kanamam oldu 2 cm acilmam varmiş kaç gun sonra dogum olur acaba akıntı geliyor sadeve beyaz sekilde sizdede oldumu