kızlar merhaba ;
bu ay çatlama iğnesi ile denem yaptık. Reglime 3 gün kala beta hcg testi yaptırım 13,78 cıktı iki gün ara ile devam ettim ve sırasıyla 13,78-34,78-60,48-129 olarak devam etti sonrasında cumartesi dr randevum vardı o zaman test yaotırırm dedim.dr alttan muayne ettı 4 gün sonra keseyı görebılırız dedı. Tekrar kan testi istedi tesim 90 cıktı iki saat sonra tekrar yaptırdım 82 cıktı . Sanırım kimyasal gecırıyorum . bu sekılde olan yardımcı olabılır mı ılk defa yasıyorum ne zaman reglı olucam , yada deeğrim tekrar yükselir mi