Merhaba, başına böyle bir şey gelen var mı merak ettim, 14+3’ te cinsiyetimiz için genital organını kıza benzettim dendi, ama hala yarı yarıya bir ihtimal var ikisi de değil dedi yeni oluşuyormuş bu haftada sanırım😬 ben anlamadım herkesin bu zamanlarda belli oluyor sanki, erkek değilse kızdır yani öyle değil mi, madem erkek organı yok kız bu çocuk😂 bana bi akıl verin heyecanlanamıyorum da, tabiki sağlıkla gelsin hiç bir önemi yok ama insan merak ediyor 👶🏼