pnremr22 Merhaba herkese💐 edirne de aydın kaya ya gidip memnun olan var mı. Veya önereceğiniz başka doktor var mı ?
Bebikomm pnremr22 bende aydın hocaya gidiyorum memnunum bi sıkıntı yada karışıklık yaşamadık hiç güvenebilirsin
pnremr22 Bebikomm ya berna hanıma başladım ama aydın kayayı çok övdüler. O yüzden sordum Neyse zaten bernaya devam edicem yine 😊
Bebikomm pnremr22 hayırlısı canım ben gittim memnun kalmadım Berna’dan kaldıysan devam et aydın bey iyidir ama
Mutluluk22 Ben 12.haftaya kadar Berna hanıma gittim, şuan 17. Haftadayız Aydın Kayaya gidiyorum. Çokta memnunum
Ceyda76 pnremr22 ben ıkı ay sonuc alamadım zorla ağzından kelıme alıyordum suan başka doktora gectım zaten Bülent tıraşın yetıstırdıgı bır doktor gereklı görürse Bülent hocayla tedavıye devam edıyor bırlıkte yurutuyor.