Kızlar merhaba, herkese hayırlı haftalar. 27.haftanın sonlarına doğru geldim. Bebek 1 hafta öndeydi en son. İzin durumu son adet tarihine göre mi ultrasondaki haftaya göre mi veriliyor acaba 🤔 32.haftanın bitmesi mi gerekiyor, 32+1 izin için yeterli mi, çok soru sordum ama kusura bakmayın 🙏🏻