umutyusuf cevabınız için çok teşekkür ederim. Ben normal doğum istiyorum inşallah bi sorun olmazsa, duyuyoruz hani bazı hastaneler özellikle sezeryana zorluyorlar avicennada nasıl oluyor? Doğuma hazırlık nasıl hani sancı çekerken yardımcı oluyorlarmı ilk hamileliğim çünki? Ve doğumdan sonra bebekle güzel ilgileniyorlar mı ? Kontrolleri felan