Michail Fatma4495 Biz 10+6 gunluyuz yarin bizde incir olacaz 2 gebeliyim cok heyecanliyim cinsiyeti cok merak ediyorum
Fatma4495 HilalEyce hadi güzel haberler alın inşallah ben ikili üçlü test istemeyeceğim sadece detaylıya girmeyi düşünüyorum
MuberraK Bizde 11+3 olduk burda herkes sonlarda kendim gibi yolculuğun başında birilerini görmek mutlu etti ☺️ İkinci hamileliğim ama ilkindeki sabırsızlık heyecan aynı
Aysimam7636 Bizde bugün an itibariyle 11+6 olduk öğleden sonra ikili teslim var bakalm hayırlısı olur🤲🥰 Herkes sağlıkla kucağına alsın ins🤲🌺
Deletedmom73711 Aysimam7636 İnşAllah çok güzel geçer, temiz sonuçlar alırsınız. Testten sonra cinsiyet tahmini yaptı mı diye günceller misiniz beni? Bende 11+6da ikili test yapacağım tahminde bulunur mu merak ediyorum.🤭🤐💖
Fatma4495 Aysimam7636 hayırlı haberler alın inşallah ben yaptırmayacağım ikili üçlüyü sadece detaylıya gireyim diye düşünüyorum
Aysimam7636 Deletedmom73711 Amin canm benim çok tsk ederm🥰🤲 tabiki söylerim zten doktorumuz tahmin yapicam demişti 4gozle bekliyorum bakalm cinsiyeti ne 1tane kızım var 2yasinda en önemlisi hayrli evlat olsun. Ins sizde güzel temiz sonuçlar alırsınız Rabbim gönlünüze göre versin🥰
Aysimam7636 Deletedmom73711 canım mrb biz gittik 2li teste doktor tahminde bulundu kiz gibi dedi ama net sonuç 16da belli olur dedi😊
Deletedmom73711 Papiiii İkili testle alakası yok sadece tahmin yapabiliyor bazı doktorlar, bende aynı haftada ve günde gideceğim için merak ettim tahmin yapar mı diye.🥰
Michail Fatma4495 Benim bir kizim var kiz bebek buyutmek cok guzel Allah isteyen dileyen her kese nasib etsin simdide erkek bebek buyutmeyi erkek bebek sahib olmayib cok isterim her iki bebeyin sevgisini gormek isterim