Bende bugün oldum anlamadım bile, gerçekten çok abartıldığını düşündüm olduktan sonra. Bazı insanların sırf korkutmak ve manipüle etmek için bazı şeyleri burada abarttığını düşünüyorum artık. İçiniz rahat olsun en ufak bi korkunuz olmasın. O kadar abartılıyordu ki bende çok tedirgindim korkuyordum o yüzden yazdım gereksiz yere kendimi strese sokmuşum. Herşey kafada başlayıp bitiyor sonunda da aaa bu muymuş diyorsunuz