37.5im dün oldukça hareketsizdi bebegim sürekli kasiliyordu göbeğim taş gibiydi bende endişelendiriyor tabiki akşama kadar dinleneyim geçer hareket ediyim geçer dus alıyım geçer tatlı yiyim cart curt herseyi denedim yok hala aynı en son artık hastaneye gittik kendi hallerinde saolsun bana pek bisey demediler ultrasonda iyi gözüküyor kalp atisi dedi sadece alttan baktı açılma yok onuda stajyer yaptı bu kadar basit biseyi baya uğraştı neyse acilmada yok nst girdim sancı çok çıkmadı ama nst sırasında bebeğim hareket etti 5 6 defa çok şükür ki hersey normal gözüküyor ama bugün hareket takibi için yatış öneriyorum dedi bi kizim daha var ve kabul etmedim hersey normal gözüktüğü için neyseki şuan iyi hersey herneyse velhasıl kelam dogurmuyorum anacım dogdumu doğacak mi doğsun ne zaman doğacak psikolojim bozulacak ha😅