mlkekayauzun İsim konusunda o kadar çok kararsız kaldım ki . Arden/Doruk/Alp isimlerini eledik şimdi kıvanç/Ediz/Kayra isimleri kaldı sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor 👶🏻❤️