fskzkya Kizlar ben pazar gunu kan verdim beta 15,14 cikti cuma gunu verdim 101 cikti sizce bu artis normal mii ? Bugunde verdim bakalim sonuc yarin cikacak
fskzkya Mekasap tarihleri yazmamisim kuzum soyle soyliyim 20 subat cuma kan verdim 15,14 sonra 25 subat kan verdim 101 cikti
Mekasap fskzkya Artış normal gözküyo 2 günde bir 2 kat artış olması gerek zaten . Bugun ki sonucların 200 300 arası çıkarsa sağlıklı gebelik . Hayırlı olsun Allah kucağına almayı da nasip etsin canım .
Fatma4495 Bence normal şöyle düşün salı 30 perşembe 60 cuma 100 olmuş inşallah sağlıklı ilerler içini ferah tut günün geçmiş miydi ilk testi verdiğinde
Papiiii fskzkya o zaman iyi cunku 2 gunde 2 katina cimmasi gerek yani bugün 15se 2 gun sonea 45 olmasi lazim o hesapla bakarsan 4 gun icin evet 4 katı kalmis normall ama yine yaptirmalisinn gebeligin belliki cok cok yeni 2ç3 hagtalik birseyy hcg degerin 2000lerde olursa ve ya dayanamayip yien doktora gitmek istersen 1500lerde felan olursa gitt canim
fskzkya Mekasap ya insallah oyle cikar hâla tam anlamiyla sevinemiyorum bile bana sanki az gibi geldigi icinn