mavimm YagizAsyaMom göbek fıtığı olmuş olabilirsin , bende aynı şikayetle doktoruma gitmiştim ve göbek fıtığı olduğumu söyledi çok yorulmayacaksın kendine dikkat edeceksin tedavi uygulanmıyor malesef 🤷🏻♀️
parasetamoll YagizAsyaMom genelde dinlenince geçen ağrıları önemsemiyor dr’ler ama devam ederse ve çok rahatsız ederse bi baksın
Mucizeler Yorulmaya bağlı olduğunu düşünmüyorum. O batma bebek büyüdüğü için oluyor benimde aynı zamanlarda olmuştu. 23 haftam bitti ama ara ara batmalar devam ediyor.