Ben iki çocuğumu da özel hastanede doğurdum . Geçen yıl Eryaman hastanesinde takipteyim gebeliğim boyunca aynı doktora gittim 38 haftalıkken yapılan kontrolümde bebeğimin yaşamadığını öğrendim . Acil sezaryene alındım . Oğlumu kordon dolanmasından kaybetmişim .Şimdi yeniden hamileyim bir fakültenin profesöründe takipteyim . Doğumu top fakültesinde düşünüyorum. Tabii Allah ne kısmet eder bilmiyorum.