snmhsnn Yerleşme kanaması görenler lütfen yardımcı olsun bugün beklenen regl dönemimin ilk günü ya da ikinci günü diyebilirim ilk defa bugün çok ufacık bir pembe leke gelmiş tabi wcye gitmeye tedirginim gittim bir daha kahverengi akıntı gibi leke gelmiş şimdi de yani böyle bir şey yaşayan var mı dün de kan vermiştim betahcgm de 93e yükselmişti halbuki
KkubraOz snmhsnn canım kahverengi leke eski kanamadan olabiliyor. Kırmızıya dönmediği sürece sıkıntı yok diyor doktorlar ama yine de 2 günde bir betayı takip ettirip doktora durumu anlatmalısın.
snmhsnn KkubraOz daha çok küçük olduğu için takibe başlattırmadım kendimi 8 martta doktor renadevum var o zamana kese görünür belki diye o zamana almıştım randevu evet çok şükür kanama gibi değil inşallah yerleşme kanamasıdır bu inşallah sağlıkla kucağıma alırım bu defa 🙏
Mimik Ben yeflesme kanamasini adetimden 3 gun on e yasadim, cokaz, pembeydi… reglim bsliyor sandim, bifaha hic bisey gelmedi… 3 gun beklefim, hic lekdlenme falan olmadi, sonra test yaptim🥰
snmhsnn Mimik inşallah benimde gelmez saatte wcye gidiyorum çok şükür kahverengi akıntıdan sonra gelmedi gelmesin de 🙏😍
snmhsnn HilalEyce evet benimde bir damla çok ufacık bir pembe bir şey geldi sonra kahverengi akıntı gibi bir şey geldi çok şükür şuan gelen yok gelmesinde inşallah yerleşme kanamasıdır benimkisi de 🙏 bu defa sağlıkla kucağıma alayım inşallah 🤲😍