Neslialya Kizlar karnımda ağrılar var insallah regl sancısı değildir. Salı veya çarşamba sabah erken gebelik testi yapıcam kimler benim gibi bekliyor ?
Deletedmom_85 Neslialya daha net sonuç için Bi iki gün kala yapmak daha mantıklı aslında kuzum. Ama ille de merak ediyorum dayanamam dersen. Negatif çıkarsa üzülmeyeceksen yarın yap. Rabbim gönlüne göre versin 🙏