Demr_61 bende heyet raporu alacağım doktorumla konuşup benim ikinci hamileliğim 10 aylık oğlum var ve 25 haftalık hamileyim sezeryan ilki dikişlerimde incelme varmış riskli dedi doktor bakalım iş yerine gidiyorum 1 hafta çalışıp tekrar ağrım oluyor e rapor almak zorunda kalıyorum çarşamba gideceğim inşallah söyleyeceğim heyet raporu iÇin