Sydayd Diyorlar ki 12. Hafta da belli oluyorsa erkektir diyorlar erkekler erken belli edermiş acaba doğru mu
Glsh14 Sydayd yok bence alakasi yok benim kizim 11+5 te gostermisti kendini.su an 24 hsftalik olduk degismedi cinsiyetimiz
elifnur80 Sydayd Alası yok bence gösteriyorsa kızda erkek de belli olur. İlk kızımı tam 12 haftalıkken öğrendik değişmedi de