Cimbomlu190553 ben sordum canım 11 haftalıkken. Şuan için sıkıntı olmadığını 3 aya kadar rahat yatabileceğimi söyledi. Ama yavaş yavaş kendini hazırla dedi bi anda alışmak zor oluyor dedi yan yatıp bacak arana yastık koyup yatmaya çalış dedi. Ben normalde 10 saatlik bi uykunun 7 saati karnımın üstüne yatıyorum küçüklüğümden beri böyle. Karnım büyüyünce nasıl yapacağım bilmiyorum