Ozgetpz_38 ![]https://resimyukle.io/r/zhH0sw1GJM Merhaba arkadaşlar 21. Günde ovulasyon testim böyle çıktı ertesi gün yaptım iyice silikleşti yumurtlama olmuş mu acaba bilenler varsa bakabilir mi
Srdm Ozgetpz_38 bu görüntüde yumurtlama olmus canım ertesi gün silikleştiyse çatlama olmuş demektir. Çatlama gününden itibaren 3 günü değerlendirin mutlaka
Srdm Mucizebb iki koyu çift çizgiyi gördüğünüz gün başlayabilirsiniz ilişkiye zaten büyük ihtimal ertesi sabaha çatlıycaktır. 3 günü arka arkya değerlendirebilirsiniz bende bu ay sorduğumda o sekilde tavsiye etti herkes öyle uyguladım.
Mucizebb Srdm bn sabaha karşı değerlendirdim. Ondn sonra testim pozitif çıktı. Artık bu gece yapmiyacgim yarın sabah ypscgiz 🤭🤭 üç GN üst uste