Aynı sizin durumunuz gibi 15 haftalık bebeğimi kaybettim plasenta içerde kaldığı için kürtaj da oldum 6 ay sonra gebe kaldım şuan 13w6 olduk bile 😊 Doktor daha da önce olabilir ama 6 ay güzel demişti bizde 6 ay bekledik. Hemen diğer ay düzeldi benim adetim, hakkınızda hayırlısı kucağınız tez vakitte dolsun inşallah .